top of page

EL MEU PRIMER PREMI LITERARI


Mireia Vancells

Alegria, sorpresa, felicitat, nervis, incredulitat... aquestes van ser les meves sensacions quan en la sala d'actes de l'ajuntament de Cambrils, el portaveu del jurat va dir el meu nom. Havia guanyat la 4a. edició del PREMI DE NARRATIVA MARÍTIMA VILA DE CAMBRILS-JOSEP LLUÍS SAVALL 2012.

M'havia presentat a diversos premis abans amb la novel·la NEGRA MEMÒRIA (<-cliqueu damunt el títol per veure el llibre ja editat), i no n'havia guanyat cap. Cada vegada tenia un disgust, i pensava que en aquest cas em passaria el mateix. Però aquell dia, vaig guanyar. Va ser una joia immensa que només és comparable a quan et diuen que tindràs un fill: publicaràs una novel·la amb una bona editorial, et donaran uns diners, el llibre es vendrà a les llibreries i molta gent se'l podrà comprar, el veuràs exposat entre llibres d'autors famosos i et sentiràs molt orgullosa d'ell, i de tu mateixa.

Gràcies, preciosa vila de Cambrils, gràcies al jurat i sobretot, gràcies a en Gabriel Batalla, a en Tomas Alsina, a en Joan Cabestany, a la Júlia Ferrer, a l'Aurora i en Bonaventura Bonet, a en Pau Ribes i a tants personatges, per haver-me prestat l'ànima. I als habitants d'El Masnou, que espero sabran acceptar de bon grat que aquesta història es doni a conèixer.

Us deixo la notícia en el blog '80 grams': cliqueu aquí

i algunes fotos d'aquell dia...

             
       Entrades més antigues:

bottom of page