top of page

PRIMERS EXEMPLARS DE 'NEGRA MEMÒRIA'


Mireia Vancells

Quan publiques un llibre amb una editorial convencional, normalment l'empresa te n'envia una dotzena de regal, a casa.

Fa uns dies em va arribar aquesta caixa amb els primers exemplars de NEGRA MEMÒRIA a casa. No vull semblar exagerada, però creieu-me quan dic que va ser un dels millors dies de la meva vida. Com si haguessin passat ells reis i m'haguessin portat allò que havia demanat tota la vida. Un somni acomplert, llargament acaronat. Un projecte culminat, una meta assolida. No, no era una al·lucinació. Era el meu llibre, editat i a punt de ser distribuït.

Primer, en vaig agafar un i el vaig olorar. Diuen que tots els escriptors ho fan... a mi em va sortir de dins. Feia olor de feina, d'edició cuidada, de mar, de vaixells, d'Antilles, de penúries i d'alegries. De receptes de cuina. D'aventura nàutica. D'esclaus. De misèria. De genocidi. Després, em vaig emocionar molt i vaig saltar i cridar per casa meva, com si no hi fos tota. I finalment, vaig fer una pila de fotos.

En voleu veure algunes?...

             
       Entrades més antigues:

bottom of page