top of page

LA PORTADA DE 'L'HOME DE DÉU'

Mireia Vancells

Aquesta setmana, el dissenyador de Cossetània Edicions, l'Àlex Rull (que també em va dissenyar la de NEGRA MEMÒRIA) m'ha fet arribar la coberta definitiva de L'HOME DE DÉU.

Ell i jo havíem estat intercanviant idees les setmanes prèvies, i el resultat, que és el que veieu a la foto, no pot ser més xulo: reflecteix la barreja de bondat i maldat que hi ha a la novel·la, té una força bestial, causa impacte i fa venir ganes --això m'ha dit molta gent-- de llegir el llibre.

Llarga vida doncs, a aquesta portada que m'encanta, i que farà de vestit de gala a la novel·la que surt publicada a finals d'agost, i a la venda a primers de setembre.

Gràcies a Cossetània i a l'Àlex, per la bona feina.

A partir del 4 de setembre de 2017 el llibre ja serà a les llibreries. Creuem els dits... ;-)

             
       Entrades més antigues:

bottom of page