top of page

QUAN REPS UNA BONA CRÍTICA


En general, les ressenyes en la secció "llibres" de la premsa o en els "blogs" literaris són molt útils de cara a promocionar una novel·la. El fet que es difongui el títol, l'argument i la portada atrau lectors que altrament no pararien atenció a la publicació i aquesta passaria, com sol ser el cas amb moltes obres excel·lents, desapercebuda.


Jo estic boja d'alegria quan la sort vol que un llibre meu sigui esmentat en un d'aquests llocs. La cirereta del pastís és que, a més, la ressenya sigui positiva. Aleshores em sento realment bé, suposo que la vanitat forma part de la tasca creativa, i pensar que algú ha gaudit molt d'allò que m'ha costat tant de culminar és un premi que rebo amb molt de gust.


He tingut molta sort en aquest aspecte i les meves publicacions han anat tenint cert ressò. Amb "El secret de la germandat" vaig aparèixer per primer cop a Internet en el blog literari 80 GRAMS i me'n van fer una ressenya super positiva. Amb "Negra memòria" vaig aparèixer, entre altres, en el blog EL MAR ÉS EL CAMÍ amb comentaris molt bons. La crítica que va aparèixer sobre "L'home de Déu" en el blog LLIBRES I PUNT va ser molt favorable, i el blog NEGRA Y MORTAL va deixar en molt bon lloc la meva novel·la "Aritmètica del crim".


Sigui com sigui, és important aparèixer en premsa. La tasca de divulgació que fa el departament de premsa de les editorials (en el meu cas, de Cossetània Edicions) i jo mateixa, contactant amb blogs i crítics literaris sempre amb un ull posat en la promoció dels meus llibres, és important i cal fer-la, ja que forma part també de l'ofici d'escriure.


             
       Entrades més antigues:

bottom of page