top of page

A PROPÒSIT DE LES BIBLIOTEQUES


Mireia Vancells - Negra memòria - Biblioteca

En un món tan digitalitzat com el nostre en què tot sembla que ha de funcionar via internet, les biblioteques continuen duent a terme una tasca colossal de difusió i promoció de la lectura. Tinc la gran sort que diverses biblioteques han adquirit novel·les meves en paper i les tenen en préstec, de manera que molts dels meus lectors han accedit al que escric mitjançant aquesta modalitat.

Ocasionalment he sentit comentaris d'autors ofesos perquè diuen que si els seus llibres es presten a les biblioteques, ells deixen de percebre'n els corresponents drets d'autor. La meva opinió és ben oposada: aplaudeixo fervorosament l'existència de les biblioteques i tant de bo les meves novel·les es poguessin trobar a totes les del país, cosa que algun dia espero que passi. I no només perquè és una manera sostenible de guanyar lectors, sinó que molta gent m'ha dit que ha llegit un llibre meu a la biblioteca i que, després, l'ha comprat a la llibreria perquè tenia ganes de tenir-lo o de regalar-lo a un ésser estimat. En definitiva, doncs, a mi les biblioteques, a banda d'actuar com a altaveu de la meva feina, em fan una boníssima publicitat.

Aquestes són les biblioteques on es poden trobar els meus llibres (cal clicar damunt de cada imatge):

Mireia Vancells - Negra memòria

Mireia Vancells - L'home de Déu

Mireia Vancells - Aritmètica del crim

             
       Entrades més antigues:

bottom of page